Loading...

1. Czy muszę mieć konto na stronie sklepu, żeby coś kupić?

Nie ma takiego obowiązku. Możesz dokonać zakupu bez rejestracji w naszym sklepie, jako gość. Zalecamy jednak założenie konta, ponieważ dzięki temu możesz dużo zyskać. Będąc stałym klientem, otrzymasz dodatkowe rabaty, zniżki sezonowe oraz informacje o promocjach i nowych produktach. W ten sposób masz pewność, że jesteś na bieżąco z ofertą najciekawszych akcesoriów motoryzacyjnych. Jeżeli świadomie rezygnujesz z tych przywilejów, dokonaj zakupu bez rejestracji i wróć do nas, kiedy potrzebujesz.

2. Jakie są koszty wysyłki?

Korzystamy z najpopularniejszej i najbardziej ekonomicznej, a jednocześnie bezpiecznej formy wysyłki naszych produktów za pośrednictwem InPost. Do wyboru masz kilka możliwości. Dostawę do wybranego paczkomatu lub dostawę kurierem. W zależności od wybranej metody płatności – przy płatności z góry koszt wysyłki to 16 zł, a w przypadku płatności pobraniowej to 18 zł płatne u kuriera podczas dostawy, 20 zł płatne w punkcie odbioru paczek. Jeżeli planujesz większe zakupy, skontaktuj się z nami w celu ustalenia dogodnej formy wysyłki.

3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dbamy o to, aby nasza oferta była aktualna, więc wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu MOTO FENEK są dostępne „od ręki”. Po zakupie wysyłamy produkt w ciągu 24-72 godzin i dzięki sprawdzonym sposobom dostawy w kilka dni powinien być u Ciebie. Posiadając konto użytkownika w naszym sklepie, masz możliwość monitorowania swojej przesyłki. Możesz to robić również za pośrednictwem numeru przesyłki, który otrzymasz na swój adres mailowy zaraz po wysyłce. Jeżeli masz dodatkowe pytania lub dostawa opóźnia się z niewiadomych przyczyn, zapraszamy do kontaktu i zobaczymy, jak możemy pomóc.

4. Czy jest możliwość zmiany złożonego zamówienia?

Możliwość dokonania zmian w swoim zamówieniu zależy od etapu, na którym jest realizacja Twojego zamówienia. Jeżeli zamówienie dopiero zostało złożone lub jest na etapie kompletowania i nie zostało jeszcze wysłane, możesz dokonać zmian, kontaktując się z naszym sklepem mailowo lub telefonicznie. Jeżeli przesyłka została już wysłana – zmiany nie są możliwe. W razie wątpliwości lub dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego, a poinformujemy Cię, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i jak możemy Ci pomóc.

5. Czy mogę połączyć zamówienia?

Tak. Koszt wysyłki naszych produktów to koszt łączny dla jednego lub kilku zakupionych produktów. Za wysyłkę płacisz jednorazowo i masz pewność, że wszystkie akcesoria dostarczone zostaną razem w wybrany przez Ciebie sposób. Jeżeli planujesz zakupy hurtowe lub zakup większej ilości produktów, ewentualnie konieczna jest wysyłka za granicę, zadzwoń do nas lub napisz, a zaproponujemy indywidualne rozwiązanie sytuacji w najdogodniejszy dla Ciebie sposób.

6. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Tak. Na zwrot produktów zakupionych w sklepie internetowym MOTO FENEK masz 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Prosimy, aby przesyłka była w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu i bez widocznych śladów użytkowania czy uszkodzeń. Za zwrócone produkty otrzymasz pełny zwrot wartości zakupionych przedmiotów w wybranej przy zakupie formie, czyli na wskazane konto bankowe. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań napisz do nas. Pamiętaj, że możesz również wymienić produkt na inny, nawet droższy lub tańszy. Koszt odesłania produktu pokrywa kupujący.

7. Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony produkt?

Wszystkie zwroty realizujemy niezwłocznie i na bieżąco. Maksymalny czas oczekiwania na zwrot środków to 14 dni od daty odebrania przez nas zwrotu. Po sprawdzeniu odesłanego towaru zlecamy zwrot płatności na konto bankowe, którego użyłeś podczas dokonywania zakupu w naszym sklepie internetowym.

8. Jak złożyć zamówienie?

Najlepiej skorzystać z naszego intuicyjnego sklepu internetowego. Zakupy w nim są niezwykle proste i bezpieczne. Wybierasz interesujące Cię produkty, dodajesz je do koszyka i finalizujesz transakcję, dokonując płatności w wygodny dla Ciebie sposób. Jeżeli masz problem z zakupem poprzez sklep internetowy, skontaktuj się z nami. Złóż zamówienie mailowo lub telefonicznie, a produkty dotrą do Ciebie równie szybko, jak kupując przez sklep internetowy. Wszystkie przydatne adresy e-mail i telefony znajdziesz w zakładce Kontakt.

9. Jakie są metody płatności?

W przypadku zakupu w naszym sklepie internetowym istnieje możliwość użycia płatności online przez Przelewy24, blikiem lub opcja płatności przy odbiorze. Wybierz dogodną dla siebie formę płatności i ciesz się wymarzonymi akcesoriami motoryzacyjnymi.

10. Poszukuję konkretnego gadżetu, ale nie mogę znaleźć go w ofercie – czy jest szansa na sprowadzenie?

Szansa jest zawsze. W takich przypadkach zapraszamy do indywidualnego kontaktu mailowo lub telefonicznie. Nasze akcesoria motoryzacyjne w obszernej ofercie produktów z tej dziedziny na świecie to jedynie niewielki fragment i zawsze może znaleźć się coś ciekawego, co warto włączyć do oferty. Chętnie poszukamy w naszej sieci dystrybutorów i producentów produktu, którego szukasz i jeżeli tylko będzie taka możliwość, sprowadzimy go dla Ciebie lub zaproponujemy właściwy zamiennik z naszej oferty.