Zasady zwrotów towarów w sklepie internetowym www.motofenek.pl
MOTO FENEK dokłada wszelkich starań, aby zakupione przez Ciebie produkty spełniły wszystkie Twoje oczekiwania. Jeżeli cokolwiek sprawiło, że nie jesteś zadowolony z zakupu, zespół MOTO FENEK jest gotowy pomóc rozwiązać każdy problem.
Skontaktujesz się z nami pod numerem telefonu +48 536 932 334 lub pod adresem e-mail: sklep@motofenek.pl.
§1. Ogólne informacje
- Zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostawy produktu.
- W celu dokonania zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu towaru znajdujący się na dole strony, celem poinformowania Sprzedawcy o chęci zwrotu zakupionego towaru.
- W formularzu zwrotu towaru należy podać imię i nazwisko Zamawiającego, numer towaru oraz datę zamówienia.
- Formularz należy przesłać na adres mailowy Sprzedawcy: reklamacje@motofenek.pl.
- W przeciągu maksymalnie 3 dni od daty złożenia formularza o zwrocie towaru Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar wraz z dowodem zakupu lub formularzem odstąpienia od umowy na adres Sprzedawcy: DevsElite Jarosław Matejek, ul. Gromadzka 101, 30 – 719 Kraków.
- Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli stan zwracanego towaru uległ zmianie w wyniku działań kupującego (np. towar jest uszkodzony, został zdemontowany, zwrócony niekompletny lub zwracana część jest inna niż zakupiona).
§2. Szczegółowe warunki zwrotu
- Opakowanie towaru powinno być w dobrym stanie, żeby podczas transportowania towar nie został uszkodzony.
- Kompletacja i stan towaru powinny być takie same (nie uszkodzony ani nie rozmontowany), jak w momencie otrzymania towaru.
- Zwracany towar powinien zostać wysłany na adres wskazany w §1 ust. 5 niniejszych zasad Zwrotów.
Zasady reklamacji towarów w sklepie internetowym www.motofenek.pl
- W celu złożenia reklamacji, należy poinformować Sprzedawcę przesyłając stosowny formularz „Formularz – reklamacja”, znajdujący się na dole strony, na adres mailowy Sprzedawcy: reklamacje@motofenek.pl
- W temacie wiadomości mailowej prosimy o wpisanie słowa "Reklamacja" oraz podanie numeru zamówienia.
- Następnie reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem reklamacyjnym należy przesłać na adres Sprzedawcy: DevsElite Jarosław Matejek, ul. Gromadzka 101, 30 – 719 Kraków.
- W treści formularza należy dokładnie wskazać nazwę reklamowanego produktu, datę dostarczenia oraz w sposób wyczerpujący opisać uszkodzenia lub wady. Nadto należy wskazać datę wykrycia wady.
- Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji, tj. liczonymi od dnia doręczenia towaru wraz z formularzem Sprzedawcy.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.