Loading...

Zasady zwrotów towarów w sklepie internetowym www.motofenek.pl

MOTO FENEK dokłada wszelkich starań, aby zakupione przez Ciebie produkty spełniły wszystkie Twoje oczekiwania. Jeżeli cokolwiek sprawiło, że nie jesteś zadowolony z zakupu, zespół MOTO FENEK jest gotowy pomóc rozwiązać każdy problem.

Skontaktujesz się z nami pod numerem telefonu +48 536 932 334 lub pod adresem e-mail: sklep@motofenek.pl.

§1. Ogólne informacje

  1. Zakupiony produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostawy produktu.
  2. W celu dokonania zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu towaru znajdujący się na dole strony, celem poinformowania Sprzedawcy o chęci zwrotu zakupionego towaru.
  3. W formularzu zwrotu towaru należy podać imię i nazwisko Zamawiającego, numer towaru oraz datę zamówienia.
  4. Formularz należy przesłać na adres mailowy Sprzedawcy: reklamacje@motofenek.pl.
  5. W przeciągu maksymalnie 3 dni od daty złożenia formularza o zwrocie towaru Klient zobowiązany jest odesłać zakupiony towar wraz z dowodem zakupu lub formularzem odstąpienia od umowy na adres Sprzedawcy: DevsElite Jarosław Matejek, ul. Gromadzka 101, 30 – 719 Kraków.
  6. Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru.
  7. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli stan zwracanego towaru uległ zmianie w wyniku działań kupującego (np. towar jest uszkodzony, został zdemontowany, zwrócony niekompletny lub zwracana część jest inna niż zakupiona).

§2. Szczegółowe warunki zwrotu

  1. Opakowanie towaru powinno być w dobrym stanie, żeby podczas transportowania towar nie został uszkodzony.
  2. Kompletacja i stan towaru powinny być takie same (nie uszkodzony ani nie rozmontowany), jak w momencie otrzymania towaru.
  3. Zwracany towar powinien zostać wysłany na adres wskazany w §1 ust. 5 niniejszych zasad Zwrotów.

Formularz - Zwrot towaru

Zasady reklamacji towarów w sklepie internetowym www.motofenek.pl

  1. W celu złożenia reklamacji, należy poinformować Sprzedawcę przesyłając stosowny formularz „Formularz – reklamacja”, znajdujący się na dole strony, na adres mailowy Sprzedawcy: reklamacje@motofenek.pl
  2. W temacie wiadomości mailowej prosimy o wpisanie słowa "Reklamacja" oraz podanie numeru zamówienia.
  3. Następnie reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem reklamacyjnym należy przesłać na adres Sprzedawcy: DevsElite Jarosław Matejek, ul. Gromadzka 101, 30 – 719 Kraków.
  4. W treści formularza należy dokładnie wskazać nazwę reklamowanego produktu, datę dostarczenia oraz w sposób wyczerpujący opisać uszkodzenia lub wady. Nadto należy wskazać datę wykrycia wady.
  5. Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji, tj. liczonymi od dnia doręczenia towaru wraz z formularzem Sprzedawcy. 
  6. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.

Formularz - reklamacja towaru